משיח חולית [2]

פרנק הרברט>>

פול מואד'דיב, קפיצת הדרך המיוחלת של בנות גשרית הוא עתה הקיסר השולט במיליון העולמות. הוא הנביא הנערץ שעומד במוקד דת חדשה. חילותיו כובשים עוד ועוד עולמות בשמו, מביאים את בשורת הג'יהאד עד לקצות היקום ומכחידים המונים. 

כוחות רבים בקיסרות חותרים כנגד מואד'דיב, ובהם גילדת החלל, אנק"ס, בנות גשרית והנסיכה אירולן. גם מקצת הדררים חוברים אליהם. קפיצת הדרך ניחן בכוחות רוחניים וגשמיים אדירים, ובראיית הנולד. מואד'דיב רואה נתיבים שונים אל העתיד, וכולם מחרידים אותו. לא נותר לו אלא להקריב קורבן אדיר, כדי למנוע את האפשרויות הבלתי נסבלות. 
"משיח חולית" הוא סיפורם של פול וצ'אני, זוג אוהבים שאינם מתאימים למתכונת הקיסרית, שחופש הבחירה שלהם הולך ומצטמצם, עד לפעולותיהם הטראגיות האחרונות. 
זה גם סיפורם של עאלייה, אחותו של פול, שהיתה אם נערצה בטרם נולדה, מזיגה קטלנית של תום ועלומים, דוקן איידהו שחזר מו המתים, אירולן לבית קורינו, שנאבקת על מעמדה בחצר נוכרית. כולם נאבקים בכוחות גלקטיים ובגזרת הגורל. 
משיח חולית, המופיע עתה בתרגום חדש, הוא הספר השני במחזור ספרי חולית מאת פרנק הרברט. "חולית", יצירת המופת של הרברט, אותו עולם נוקשה ומרתק במרכזה של קיסרות גלקטית שרירותית ומרושעת, התחבבה על עשרות מליוני קוראים ברחבי העולם. 
הרברט הפליא ביצירה פנטסטית רחבת - יריעה, רצופה בגיבורים מרתקים ואירועים מדהימים. 
  ספרים נוספים בסדרה שהופיעו כבר הם: "כופרי חולית" "ילדי חולית" ו"בית הלשכה חולית". הטרילוגיה "בית אטרייאידס", "בית הארקונן" והחלק האחרון "בית קורינו" - מתרחשת לפני אירועי חולית.



קרא עוד  >
89.00    מחיר מקורי לפני הנחה
פסח בעם עובד 🌼 ספר שני ב־70% הנחה
או ספר אחד ב־30% הנחה

*מחיר הספר לאחר ההנחה יוצג בעגלת הקניות

ספרים נוספים של הסופר/ת

  
פרנק הרברט קלע למטרה
"לקרוא את חולית היום מעורר אי שקט. אי אפשר שלא לשים לב להקבלה בין הסיטואציה הפוליטית המתוארת בו של מאבק בין פאנטים מדבריים אחוזי אמונה משיחית רצחנית ובין מעצמה טכנולוגית מתוחכמת ובין סיטואציה אחרת המוכרת לנו היטב על בשרנו. ולא רק בישראל אלא גם ממקומות אחרים בעולם ויותר מכל מהזמן האחרון ממש ממקומות כמו אפגניסטן ועיראק וצ'צ'ניה וכמובן מהרשות הפלסטינאית ומנהיגי טרור כמו אוסמה בן לאדן ששואפים לג'יהאד כלל עולמי כנגד כל מי שאינו מוסלמי. ומעבר לכך גם הסיטואציה האקולוגית של עולם מדברי על סף הכליון והמאמצים הנואשים להחיותו, והמחסור התמידי והנואש במים והצורך בשימור של מה שיש מהם בכל דרך אפשרית שהוא האלמנט המרכזי בחייהם של הדררים, דומה שהיא הולכת ומתממשת בעולם שלנו. עם התחממותו המואצת של כדור הארץ ההתקדמות הבלתי פוסקת של המדבר במזרח התיכון ובארצות אחרות, והמחסור הגובר והולך במים שאותו אנו חשים יותר ויותר על בשרנו והצורך בשיטות מיחזור והתפלה של מים (תחום שבו ישראל מתמחה), אנו מבינים מידי שנה עם כל קריאה יותר ויותר טוב את מצבם ואת נקודת השקפתם של הדררים ב"חולית". גם אם הרברט עצמו לא התכוון לתת הקבלות מדוייקות, דומה שהוא קלע למטרה בתיאור המציאות ה"עתידנית " יותר ממה שאף התכוון."
המולטי יקום של אלי אשד
אוקטובר 2005
קרא עוד >