חולית בית הארקונן [2/2]

בריאן הרברט וקווין אנדרסון

עותקים אחרונים!!!
י
יתכנו פגמים חיצוניים

בית הארקונן, החלק השני בטרילוגיה המסעירה מתמקד במאבקי הכוח הגורליים שהתחוללו בקיסרות, ובאישים שמעשיהם ומחדליהם עיצבו את עולמו של פול מואז'דיב. הקיסר שאראם יושב על כס אריה הזהב, אך טרם הוליד יורש-זכר, וברחבי הקיסרות מופיעים סימנים ברורים של אי-נחת משלטונו. הברון ולדימיר הארקונן, מתוסכל ומר־נפש על מחלתו המנוונת, נוקט כל אמצעי לערער את אויביו: הוא חורש מזימות נגד הקיסר, מנהל מאבק כלכלי בתאגידים הגדולים, קושר נגד בית אטרייאידס, ויוצא לנקום בבנות גשרית, השנואות עליו.
בנות גשרית עסוקות בהכשרת הקרקע לשלב האחרון בתוכנית הזיווגים שלהן, אותה השבחה גנטית שעם השלמתה ייוולד "קפיצת הדרך" המיוחל.
בני אייקס נאנקים תחת משטרם הרודני של הטליילאסו; ניסיונותיהם להתקומם ולפגע בפולשים זוכים בסעד מכיוון בלתי צפוי, ואולם בגבור הטרור של הכובשים, נוכחים התושבים כי טליילאסו עוסקים בניסויים מחרידים. האם לשמם השתלטו הטליילאסו על אייקס? ובעוד הרוזן פנרינג, שר הסם הקיסרי, משתדל להאיץ את התהליך להפקת מרקוח מלאכותי; עוסקת רעייתו, הגבירה מרגוט, בבילוש במיצוותן של בנות גשרית: היא נפגשת עם הדררים, ומבשרת להם על בואו הקרב של הליסאן־אל־גאייב.
רומבור וקייליאה ורניוס מתאמצים, כל אחד בדרכו, לשקם את חייהם כגולים בקאלארן, ולפעול למען אייקס; אך על ידידם ומיטיבם, הדוכס לטו אטרייאידס, איש כבוד שמוקיר את הנאמנות והמחוייבות יותר מכל, ניחתת טרגדיה נוראה המשנה את כל מהלך חייו.
בריאן הרברט, בנו של פרנק הרברט הסתייע בטיוטות שהניח אביו )שנפטר ב־1986  (ונתגלו במפתיע בכספת שלא ידע על קיומה, וברעיונות שפיתח איתו, וכתב טרילוגיה זו עם קוין אנדרסון, סופר מד"ב עטור פרסים בזכות עצמו.
החלק הראשון בטרילוגיה, בית אטרייאידס זכה בפרס הפנטזיה הטובה ביותר לשנת 2000 של האגודה הישראלית למדע בדיוני.

קרא עוד  >
89.00    מחיר מקורי לפני הנחה

ספרים נוספים של הסופר/ת