חולית הג'יהאד הבטלרייאני [4/2]

בריאן הרברט וקווין אנדרסון

עותקים אחרונים!!!

עם פגמים חיצוניים

 

ספרם החדש של בריאן הרברט וקווין אנדרסון, הספר הראשון בטרילוגיה חדשה, עוסק בשחר ההיסטוריה: עשרת אלפים שנה לפני ההתרחשויות המתוארות בכרך הראשון של חולית. זו נקודת הציון המכרעת שבה נקבע הציווי "לא תעשה לך מכונה בצלם רוח האדם". אט-אט מתברר האירוע ההיסטורי העצום הזה שבהשראתו נכתבה אחת מיצירות הפאר המרתקות ביותר בספרות המדע בדיוני.

במקביל לג'יהאד הבטלרייאני מתחוללים אירועים מפליגים אחרים: גילוי הסם בחולות אראקיס, מעשה הבגידה שבגינו נעשו בית אטרייאידס ובית הארקונן לאויבים במשך דורי-דורות, וכן כינונה של גלדת החלל והקמת המסדר של בנות גשרית. העלילה רחבת היריעה מציגה גלריה של גיבורים מרשימים, ביניהם הנער סלים, שגורש משבטו, אך היה הראשון שהכניע את עקלתוני החול האימתניים, סרינה באטלר הצעירה, שהעזה להרים יד על רובוט, מעשה מדהים שעורר את ההתקוממות נגד שלטון המכונות, הרובוט ארסמוס, פילוסוף ורוצח סדרתי, זופה סנווה, שלימדה את הקוסמות של רוסאק לאזור את כוחות הנפש שלהן ולהופכם לנשק קטלני, והמלומד טיו הולצמן, ממציא וחלוץ הטכנולוגיה.

המחברים, שהסתייעו ברשימות ובטיוטות של פרנק הרברט המנוח, מציגים את עולמה של חולית לפני כינונה של הקיסרות הגלקטית. זהו סיפור סוחף ומסעיר, שפותר מקצת התעלומות שהעסיקו את קוראי הסדרה.

קרא עוד  >
89.00    מחיר מקורי לפני הנחה

ספרים נוספים של הסופר/ת