עקלתוני חולית, המתחקה אחר מקורותיו של היקום של חולית ומגלה רבות מצפונותיו, מתבסס על ראשי הפרקים המפורטים שכתב פרנק הרברט עצמו, שנחו במשך עשור בתוך כספות שאיש לא ידע על קיומן.

עקלתוני חולית חוזר אל סופו של בית הלשכה חולית, הספר האחרון שכתב פרנק הרברט בסדרת "חולית" המקורית. ספינה הנושאת גולים ופליטים ומנסה לחמוק מאויב כלשהו נורא וטמיר, מגיעה אל גלקסיה לא נודעת. הנמלטים חוששים שהם עומדים בפני כליה, ומיישמים את הטכנולוגיה הגנטית העומדת לרשותם כדי להקים לתחייה דמויות-מפתח מעברה של חולית, וביניהן פול מואדידיב והגבירה ג'סיקה, וזאת מתוך הנחה שכישוריהם המיוחדים של אלה יחזקו את סיכוייהם לשרוד. מארג מרתק מחבר את חייהם הקודמים של אותם גיבורים למופתים שהם חוזרים ומחוללים, ובתוך כך מתחוור גורלה של הפלנטה אראקיס. תעלומות נוספות עתידות להיפתר בספר הבא בסדרה, פול איש חולית, שמגולל את חייו ומאבקיו של פול מואדידיב בחולית, לאחר שגבר על הקיסרות של בית קורינו.

בריאן הרברט, בנו של פרנק הרברט, וקווין אנדרסון הם סופרי מדע בדיוני מהוללים בזכות עצמם. הם חברו זה אל זה כדי להיענות לאתגר נדיר – השלמת עלילותיה המסעירות של חולית, וספריהם זכו להצלחה כבירה.

קרא עוד  >
118.00    מחיר מקורי לפני הנחה
פסח בעם עובד 🌼 ספר שני ב־70% הנחה
או ספר אחד ב־30% הנחה

*מחיר הספר לאחר ההנחה יוצג בעגלת הקניות

ספרים נוספים של הסופר/ת