השפעה בלתי הוגנת

רומן במכתבים
אריאל הירשפלד ורונית מטלון

השפעה בלתי הוגנת הוא ספר יוצא דופן בדרך חיבורו.

הוא נולד מניסיון שערכו הסופרתרונית מטלון וחוקר הספרות והמסאיאריאל הירשפלד. לכתוב יחד רומן בהתכתבות. עלילתו הבדיונית של הרומן לא נקבעה מראש וכל אחד מהכותבים חייב היה להמשיך את הסיפור מן המקום שבו נעצר המייל הקודם, מבלי לדעת את סופו.

אבלהשפעה בלתי הוגנתהוא רומן יוצא דופן לא רק בזכות דרך החיבור, שמקנה לו מתח ותנופה רבה, אלא מכיוון שהוא ניסיון ספרותי עמוק ונועז ללכוד אהבה בזמן שהיא מתהווה, במילים ומעבר למילים. במרכזו נמצא סיפור אהבתם המפתיעה של לורי דהאן ונתנאל היילברון, השרויים בתוך מבוך משפחתי רצוף איבות ומתחים. על ההתקרבות בין לורי לבין נתנאל מאיימים קשיים ומכשולים רבים: קשרי משפחה שמקרבים אבל גם מפרידים ביניהם; מרחקים גיאוגרפיים ומרחקים של הנפש; ובעיקר הכאבים שנצברו אצל כל אחד מהם במשך השנים. עד לסופו הלא־צפוי של הספר (ואולי גם אחריו) לא ברור אם האהבה תוכל להם.

------------------------------------------

 

"באשר תלכי אלך - זה ספר שנכתב כאילו אין לשני האוהבים קורא נוסף. בזה כוחו של הספר ובזה יופיו. הוא ספר של מחבריו: "הרי אנחנו לא דמויות משנה בעלילה הזאת". ולכן הוא גם של הקוראים." 
יאיר גרבוזידיעות אחרונות

"כי מה הוא שם - כשרונית מטלון ואריאל הירשפלד כותבים יחד ספר, מפתה לבחון את יחסיהם האישיים והמקצועיים, אבל מוטב יהיה פשוט להינות מרומן שכוחו רב."
יפתח אשכנזימעריב

"בספרם החדש, "השפעה בלתי הוגנת", לכד הזוג הסנסציוני של הספרות, רונית מטלון ואריאל הירשפלד את הקופסה השחורה של ההתאהבות."

ריקי כהן, סלונה

קרא עוד  >
96.00    מחיר מקורי לפני הנחה
פסח בעם עובד 🌼 ספר שני ב־70% הנחה
או ספר אחד ב־30% הנחה

*מחיר הספר לאחר ההנחה יוצג בעגלת הקניות

ספרים נוספים של הסופר/ת

  
ראיון זוגי
"כאשר הסופרת וחוקר הספרות, השתעשעו בכתיבת רומן מכתבים, לא רק הדמויות שלהם התאהבו, אלא גם הם עצמם. בראיון זוגי עם צאת ספרם, 'השפעה בלתי הוגנת', הם מדברים על הניסוי הספרותי על אהבה שנרקמת בתוך רשת סבוכה של חיים." מיה סלע, ספרות, גלריה / הארץ, מרץ 2012.
מאיה סלע, ספרות | גלריה, הארץ
מרץ 2012
קרא עוד >