הירח ירוק בוואדי

דודו בוסי>>

מוסא, נער רגיש ופקוח עין, יליד שכונת התקווה, מגולל בלשונו שלו, בסגנון ציורי ומחוספס, את סיפור ילדותו והתבגרותו בשכונה, בשנות השבעים. 

משחקי הילדות, הלימודים ב"חדר" של ה"מורי", ההשפלות, העלבונות, האלימות הקשה, האהבה הראשונה, הכיסופים למקום אחר, הרחק מן העליבות והעוני המדכא של השכונה - כל אלה מועלים בספר בעוצמה נדירה, המשלבת אכזריות ופיוט, יצריות וחמלה.
דמויות דחויות, "לא שייכות", משולי החברה - סביבה אנושית שעוד לא מצאה את בטויה בספרות העברית - מעוצבות כאן בידי הסופר הצעיר דודו בוסי, בן השכונה, מתוך אמפאתיה, חמימות והומור, וכובשות להן מקום חדש בתודעת הקורא ובלבו.
-----------------------------------------------

"דודו בוסי עושה בספר קסם ספרותי: הוא בורא גלריה של טיפוסים אותנטיים וססגוניים וסביבם מקים לתחייה, כמעט באופן מוחשי, תקופה שהיתה ואיננה עוד. זה מצחיק וצובט, שורט וכובש, מחוספס ומקסים – זה אנחנו."

אורית הראל, מעריב

"'ירח ירוק בוואדי' של דודו בוסי הוא כיף של ספר, והוא גם ספר איכותי ומרגש. מה שמקשר בין הכיף ובין האיכות בספר הזה, צירוף נדיר במקומותינו, היא השפה שבה בחר בוסי לספר את סיפורו: שפת דיבור בגובה הפה..."

רוביק רוזנטל, מעריב

"'הירח ירוק בוואדי' הוא תיאור מאופק ומרגש של קלחת יצרים רותחת, בשכונת מצוקה, שנראית כמו סרט איטלקי. הסבנטיז מעולם לא היו פוטוגניות יותר."

רן בן-נון, ידיעות אחרונות

קרא עוד  >
74.00    מחיר מקורי לפני הנחה
פסח בעם עובד 🌼 ספר שני ב־70% הנחה
או ספר אחד ב־30% הנחה

*מחיר הספר לאחר ההנחה יוצג בעגלת הקניות